גיוס אשראי אלטרנטיבי לעסקים קטנים
אנחנו חיים בעידן מאוד מעניין. חדשנות טכנולוגית גורמת לכך שכמעט כל יום אנחנו שומעים על המצאה חדשה. אותו דבר קורה גם בתחיום הפיננסי, כל יום כמעט יש איזושהי בשורה בתחום הזה.
עולם האשראי לעסקים קטנים הוא עולם קשה מאוד. מיעוט המתחרים גורם לכך שהיכולת של בעל עסק לגייס אשראי היא מוגבלת מאוד. הבנקים לא ממהרים לתת אשראי וגם אם כן דורשים בטחונות וערבים.
גם בהלוואות מקרנות מדינה, בהן המדינה נותנת ערבות של עד 90% בחלק מהמקרים, בעל העסק נדרש להעמיד בטחונות. אז מה עושים? איך מגייסים אשראי ללא בטחונת? איך מקבלים את הכסף בלי להעמיס על המסגרת הבנקאית?
תקליקו כאן להמשך המאמר כפי שפורסמה באתר "מאמרים"

10 אוגוסט, 2015
5 טיפים לקמפיין מימון המונים מצליח
כיצד תגרמו לקמפיין מימון ההמונים שלכם לבלוט מול כל המתחרים? מומחה מימון ושיווק עם 5 עצות זהב בדרך להצלחה
הצלחתו של קמפיין מימון המונים תלויה במספר רב של גורמים, כשהראשון הוא כמובן הרעיון עצמו. ברור שקמפיין לא יכול להיות מוצלח ללא מוצר (או רעיון למוצר) טוב ושימושי. אך רעיון טוב אינו מספיק. גיוס הון בפלטפורמות מימון המונים אינו פותר אותנו מהצורך בשיווק. להיפך – השיווק צריך להיות הרבה יותר חד, מכיוון שהקמפיין שלכם בתחרות גדולה על תשומת לב התורמים, מול אלפי קמפיינים שרצים במקביל.
תקליקו כאן להמשך הכתבה שאלכס קפלונוב-טוב פירסם כפי שפורסמה באתר "כלכליסט"

4 נובמבר
2015
20 ספטמבר, 2015
5 טיפים לעבודה נכונה יותר עם הבנק שלכם
עבור רוב בעלי העסקים, הבנק נתפס כאויב, ולא כגוף שיכול לעזור כשצריך. לפעמים זו אשמת הבנק, אבל לפעמים זו אשמתכם
אלכס קפלונוב-טוב פירסם את הכתבה הזאת בכלכליסט בתאירך 04.11
מארק טווין אמר פעם "בנקאי מלווה לך את המטריה כשיש שמש, ודורש אותה חזרה עם טיפת הגשם הראשונה". אמנם עברו למעלה ממאה שנה מאז שהמשפט הזה נכתב, אך עבור בעלי עסקים רבים שום דבר לא השתנה. הבנק עדיין נתפס כאויב, ולא כגוף שיכול לעזור לך. במקרים רבים, הסיבה לכך היא עבודה לא נכונה של בעל העסק מול הבנק. היכרות טובה עם הבנק שלכם ועבודה נכונה מולו, לא רק שתחסוך לכם הרבה כסף אלא גם תעזור לכם להרוויח יותר.
להלן 5 נקודות שחייבים להקפיד עליהן כדי לעבוד נכון עם הבנק:
1. נעים מאוד
היכרות היא דבר חשוב מאוד. ההיכרות חייבת להיות גם ברמת הפקיד וגם ברמת הנהלת הסניף.
ברמת הפקיד – אתם חייבים שפקיד אחד יטפל בכם. ככל שההיכרות עמו תהיה טובה יותר, כך תיחשפו למסלולים טובים יותר, תדעו על המבצעים החדשים (כן כן, גם בבנק יש מבצעים). נכון, מדובר בפקיד של בנק הפועל על פי הנחיות ברורות, אבל עדיין לפן האישי תמיד יש משקל גדול.
ברמת הסניף – תוודאו שמנהל הסניף ומנהל המחלקה העסקית בסניף שלכם יידעו בדיוק מה אתם עושים. מרמת המוצר/שירות שלכם ועד לאופן שבו הלקוחות משלמים לכם. תשלומים לספקים, עונתיות, תקופות חזקות וחלשות – כל זה חייב להיות גלוי כלפי הסניף. ככל שהבנק יידע יותר טוב מה אתם עושים, כך יקרו שני דברים:
א. יהיה קל יותר לקבל מה שאתם צריכים, כי בבנק באמת יבינו על מה אתם מדברים.
ב. הבנק יוכל להפנות אליכם לקוחות פוטנציאלים. הבנק הוא עסק לכל דבר, ועליו להראות רווחים. האינטרס שלו הוא שלקוחות יתפתחו ויכניסו עוד כסף לבנק. לכן, מנהלי סניפים רבים משתמשים בקשרים שלהם כדי לחבר בין לקוחות הסניף. אל תתביישו להזמין את מנהלי הסניף אליכם לעסק – זה עשוי לתרום ברמת ההיכרות, ולהוריד מרמת החשש שלהם.
להמשך הכתבה לחצו כאן
