הידעת?

ל–63% מהעסקים הקטנים אין אתר אינטרנט, ול–90% מהם אין כלל נוכחות בסלולר. מסקר שנערך לאחרונה על ידי איגוד האינטרנט הישראלי עולה כי רק 26% מאתרי האינטרנט של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל מציעים מכירה מקוונת. כלומר בעידן שבו יותר ויותר אנשים משתמשים בפלטפורמות כמו עליבבא, אמאזון, איביי ודיל אקסטרים לרכישת מוצרים, פחות מעשירית מהעסקים הקטנים. הנתונים הללו התפרסמו אתמול בדה מארקר ואין ספק שהם מעוררים דאגה רבה. למה דאגה? שימו לב לכמה מהנתונים הבולטים המשווים את האזרח הישראלי ב–2002 לזה של ימינו: שיעור האנשים שמחפשים מידע קודם כל באינטרנט עלה פי חמישה, שיעור האנשים שמבצעים קניות ברשת עלה פי 2.5, השימוש במסרונים עלה פי שבעה, שיעור בני 55 ומעלה העושים שימוש ברשת האינטרנט עלה ב-165%. לפי הסקר, קריאת עיתונות יומית מודפסת ירדה דרמטית (63% פחות), וצריכת אקטואליה באמצעות הרשת עלתה משמעותית (ב–174%). המשמעות של זה היא שהלקוחות שלכם פחות ופחות קוראים מקומונים וגוזרים קופונים מודפסים. הם גולשים וקונים יותר באינטרנט ומשתמשים בוואטסאפ, אינסטגרם ואפליקציות אחרות. אז אם גם אתם רוצים לבנות לעצמכם אסטרטגיית און ליין שתיקח את העסק שלכם לשלב הבא, לחצו כאן http://bit.ly/1y15aPi

20-social-media-icons.png

#socialmedia #marketing

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square