• facebook-square
RSS Feed

© 2014 by Balance - ייעוץ בהתאמה אישית. All rights reserved.

שמונה מונחים שכל בעל עסק חייב להכיר - חלק א

 

כבעלי עסק, אנחנו כל הזמן עסוקים בקידומו. חלקינו עושים את זה לבד, חלקינו לוקחים אנשי מקצוע בתשלום. אבל כולנו חייבים להבין בזה לפחות קצת על מנת לדעת לאיזה כיוון ללכת.

ע שיווק און-ליין אפשר לדבר חודשים אבל לאלו מבינכם שרק רוצים לדעת מה הם הדברים העיקריים, ריכזתי כאן 8 מונחים וטיפים שאתם חייבים להכיר ולו רק בשביל לדעת איך לבחור את בעל המקצוע הנכון.

אז בואו נתחיל עם 4 ראשונים:

 

1. נוכחות און-ליין- קודם כל מה זה? - מדובר בנוכחות שלך ברשת האינטרנט ובאפליקציית מובייל.

                           מה זה תורם? אנחנו חיים בעידן שבו כולם מחוברים לרשת כל הזמן. הפתגם של דפי זהב משנות התשעים, אם אתה לא שם אתה לא קיים,  רלוונטי היום יותר מתמיד. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם באינטרנט כל הזמן. החיפוש שלהם יכול להיות כשהם מחפשים משהו חדש או כשהם רוצים לבדוק אתכם שוב. לכן הקפידו להירשם לכל פלטפורמה חינמית הנותנת לכם אפשרות להירשם. ככל שתהיו רשומים ביותר פלטפורמות כך תיחשפו יותר.

 

2. CTA - call to action - מה זה?  -הנעה לפעולה שתגרום ללקוח לעשות משהו אקטיבי כלפי המוצר שלכם. לדוג' כפתור "תתקשר עכשיו" באתר הסלולרי שלכם.

                                       מה זה תורם?  - אין טעם בנוכחות באינטרנט אם אתם לא גורמים ללקוח שלכם ליצור איתכם קשר בקלות. גם הלקוחות הכי נלהבים זקוקים להכוונה קלה וזורמת לרכישה או לפחות ליצירת קשר איתכם.

 

3. Conversion (המרה) - מה זה? - כמה לקוחות מתוך אלו שפניתם אליהם, עשו את הפעולה האקטיבית ופנו אליכם. הפעולה יכולה להיות שליחת מייל, שיחת טלפון וכמובן רכישה. 

                                      מה זה תורם? - מטרת הפעילות השיווקית שלכם היא לגרום לכמה שיותר המרות. קודם כל עליכם להחליט מה ההמרה שאתם רוצים לבדוק. כך תוכלו לדעת בדיוק אילו נתונים את צריכים לבדוק.

 

4. Remarketing (שיווק מחדש) - מה זה? - כלי נהדר המאפשר לכם לפנות שוב באופן אוטומטי ללקוחות שביקרו באתר שלכם גם אם לא רכשו כלום.

                                               מה זה תורם? - מדובר בכלי אפקטיבי מאוד מכיוון שהוא פונה רק לאנשים אשר פנו אליכם. כך יכול להיווצר מצב שלקוח שנכנס לאתר שלכם ולא רכש כלום, יראה פרסומות והפניות לאתר שלכם כמעא בכל אתר אינטרנט בו הוא יבקר. משמעות הדבר שברגע שהוא יהיה בשל לקניה, אתם תהיו שם. החיסרון הגדול הוא שזה עובד רק באתרים בעלי תנועה גדולה של לקוחות.

 

רוצים לראות את השאר? תשאירו פרטים כאן ונשמח לשלוח לכם במייל.

Please reload

Featured Posts

שמונה מונחים שכל בעל עסק חייב להכיר - חלק ב

May 10, 2015

1/4
Please reload

Recent Posts

November 17, 2016

Please reload

Archive
Please reload

Search By Tags
Please reload