מימון המונים זה לא רק גיוס הון

כולם מדברים על המהפכה שעשה מימון המונים בגיוס הון. אבל למימון המונים ישנן תועלות רבות אחרות.
בעזרת קמפיין נכון תוכלו להשתמש בזה גם לשימושים הבאים:
בחינת מוצרים חדשים – במידה ויש לכם מוצר שאתם חושבים שהוא בעל פוטנציאל להצליח אבל לא בטוחים, ניתן להעלות קמפיין מימון המונים אשר יעזור לכם לראות את תגובת קהל היעד
השקעה – לא פשוט היום לגייס כסף ממשקיעים. דרך הקמפיין ניתן להראות את הפוטנציאל של המוצר למשקיעים.
שיווק – ניתן להעלות קמפיין רק בשביל לעורר את תשומת לב הלקוחות. גם אם אנחנו לא ממש צריכים את הכסף אבל ניתן ליצור קמפיין אשר ייצור באזז שיווקי.
מיתוג עצמי – קמפיין נכון יכול לגרום לכך שמי שיעמוד במרכז זה כלל לא המוצר שלכם אלא אתם. פעמים רבות המשקיעים משקיעים קודם כל ביזם ורק אחר כך במוצר. ניתן להשתמש בקמפיין כזה על מנת לבנות את המותג האישי שלכם.
רוצים לדעת עוד?
אנחנו כאן לכל שאלה