8 מיתוסים על פעילות של עסקים קטנים ברשתות החברתיות

למרות השימוש הנרחב היום במדיה החברתית, עדיין ישנם מיתוסים מסוימים אשר מונעים מעסקים קטנים להשתמש במדיה הזאת בצורה נרחבת.
הנה 7 מיתוסים נפוצים על שימוש (או אי שימוש) של עסקים קטנים ברשתות החברתיות ולמה כדאי להתעלם מהם:
1. פתחתי פרופיל ברשת חברתית, המכירות יגיעו לבד -
פתיחת חשבון בטוויטר, פייסבוק או LinkedIn היא רק הצעד הראשון בתהליך. מה שאתם עושים אחרי זה יקבע אם תהיה עליה במכירות או לא.
2. בזבוז זמן, עדיף להשקיע במשהו אחר במקום ברשת החברתית -
לשיווק ברשת החברתית אכן נדרש זמן רב ולעתים נדמה שאנחנו "גונבים" את הזמן הזה ממקום אחר. אבל כאשר מסתכלים על הרשתות החברתיות ככלי לטווח ארוך לבניית נאמנות לקוחות ואיסוף קהל יעד סביב המותג שלכם (היתרונות הברורים של הרשתות החברתיות), אין ספק שהזמן והמאמץ שווים את זה.
3. פעילות ברשת החברתית דורשת כמות עצומה של זמן ומאמץ -
ברגע שהבנתם כמה פעילויות בסיסיות במדיה הזאת, אתם תבינו במהרה שאין צורך להיות כפוף מעל המקלדת 24/7 בכדי לגרום לזה להצליח. אם אתם מפרסמים תוכן מרתק - שאלות סקר, רעיונות טריים, תמונות שמושכות את העין - אנשים יגיבו ויתחברו.
בנוסף, קיימים כיום כלים מקוונים שיכולים לייעל את כל תהליך הפרסום במדיה ולהפחית את הזמן שאתם משקיעים.
4. אם הפוסט שלי לא הפך לוויראלי, אז זה לא שווה את המאמץ -
חברות גדולות משקיעות סכומי עתק ויצירתיות בלתי מוגבלת לקדם את ההודעה או התמונה שהם מעוניינים לקדם. לפי כך היעד שלהם זה מיליוני צפיות. לעסק הקטן שלכם, לכתוב פוסט ויראלי זה לא הדבר החשוב ביותר. המטרה שלכם היא למשוך זרם קבוע של מבקרים שיגיעו בשל הערך שאתם מציעים. אם אתם שומרים על זה, קהל הלקוחות שלכם יגדל גם אם הפוסט לא גרף מיליוני לייקים.
5. הלקוחות שלי מבוגרים, הם לא משתמשים ברשתות החברתיות -
זה אולי היה נכון בימים הראשונים של הרשתות, אבל היום העובדות גורמות למיתוס הזה להיות משכנע פחות. מחקרים אחרונים מראים כי אנשים בגילאי 30-49 חיים את המדיה החברתית ברמה היומיומית.
יותר ממחצית (52%) מהגילאים 50-64 פעילים מאוד ברשתות החברתיות.
6. ככל שאפרסם בפייסבוק, כך אקבל יותר לקוחות -
פרסום סלקטיבי בפייסבוק הוא חיוני. אף אחד לא אוהב שמעמיסים עליו מידע לא רלוונטי. בנוסף, דירוג האלגוריתמים של פייסבוק יכול להעניש מפרסמים שמעלים פוסטים לעתים קרובות מדי. העונש בא לידי ביטוי בכך שהסיכוי שהקהל יראה את ההודעות שנכתבו הולך ויורד.
7. וידאו ברשתות החברתיות הוא יקר וגוזל המון זמן הכנה -
שיווק תוכן בווידאו מקבל הרבה באזז בימים אלה. החדשות הטובות הן, שהוא אינו דורש ציוד יקר או מרכיבי הפקה ברמה של הוליווד. משהו קצר, דינאמי ובעיקר מעניין, יכול למשוך מספר גדול של משתמשים גם אם ההפקה הייתה זולה.
8. הפן אישי אינו חשוב -
בימים אלה, קשה להפריד בין המותג העיסקי לאדם שעומד מאחוריו. צרכנים עדיין רוצים להתחבר לאנשים, וככל שהם יותר מבינים מי אתם כבני אדם (דרך הפרופיל, סוג התוכן שאתם משתפים, וכו'), כך הם נוטים יותר לחפש את העסק שלכם.