בחירת כותרת נכונה לפוסט בפייסבוק


post, facebook

קשה להפריז בחשיבות הכותרות. כותרת טובה יכולה לפתות את הקהל שלך ללחוץ על הפוסט, לקרוא אותו ולשתף את התוכן שלך. במקרים רבים כותרות זה מה שמשתפים ולא את הפוסט עצמו. אז ידעתם את זה. אבל האם אתם יודעים מה עושה כותרת מרתקת?

כדי לעזור לענות על שאלה זו באתר Buzzsumo ניתחו 100 מיליון כותרות. להלן חלק מהממצאים מן המחקר:

Top headline

מהמדגם שלהם עולה שהביטוי הטוב ביותר מורכב משתיים שלוש מילים (חלק מהמילים נעלמות בעברית). הביטוי החזק ביותר בשימוש בכותרת היה:

"יגרום לך ..."

ביטוי זה צבר יותר מפי שניים את מספר המעורבות (engagments) בפייסבוק מאשר הביטוי שבא אחריו.

אז למה זה ביטוי כל כך טוב? אחד הדברים המעניינים הוא שזה ביטוי מקשר. זה לא ביטוי שמתחיל או מסיים את הכותרת, אלא מבטא את הקשר בין התוכן לבין ההשפעה האפשרית על הקורא.

פורמט כותרת זה מגדיר מדוע הקורא צריך לדאוג לתוכן. הוא גם מבטיח כי לתוכן תהיה השפעה ישירה על הקורא, לעתים קרובות תגובה רגשית.

רוצים דוגמה לכותרת אפשרית?

  • 24 תמונות שיגרמו לך להרגיש טוב יותר

  • מה שעשתה חברת התעופה עבור הנוסעים שלה יגרום לך לדמוע - כל כך מחמם הלב

  • 6 אמיתות קשות שיגרמו לך להיות אדם טוב יותר

  • 13 טיפים שיגרמו לך לנהל טוב יותר את העסק שלך

לסיכום:

תחשבו טוב לפני שאתם רושמים כותרת לפוסט שלכם. תקפידו לרשום כותרת ברורה שתגרום לאנשים להתחבר לתוכן שלכם

את המחקר המלא תוכלו למצוא כאן

#טיפיםלבעליעסקי #שיווק #תוכןשיווקי

Featured Posts
Recent Posts